Regulamin
Informacje ogólne
Właściciel sklepu internetowego
Wytwórnia odRzeczy Wojciech Drab
Ul. Kasztanowa 11E
43-140 Lędziny
NIP: 737 202 74 01
REGON: 120943361
Adres do korespondencji
Wytwórnia odRzeczy Wojciech Drab
Ul. Kasztanowa 11E
43-140 Lędziny
kontakt@hocko.pl
Tel. +48 606 92 44 38
Dane bankowe
Nr konta: 10 1050 1445 1000 0090 6842 9761
ING Bank Śląski
Wytwórnia odRzeczy Wojciech Drab
Ul. Kasztanowa 11E
43-140 Lędziny
Regulamin sklepu internetowego określa zasady działania sklepu www.hocko.pl (zwanego dalej Sklepem) oraz warunki zawierania i realizacji umów sprzedaży z nabywcami (Klientami) za pośrednictwem Sklepu.
Składając zamówienie w Sklepie Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Towary i ceny
- Sklep prowadzi sprzedaż zabawek i artykułów dziecięcych.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, poszerzania oferty, akcji promocyjnych na stronach sklepu.
- Ceny towarów nie uwzględniają kosztów przesyłki, które są ujęte w odrębnym cenniku. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
- Sklep wystawia faktury VAT na wszystkie sprzedawane towary. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu odbiorcy.
Zamówienia
- Zamówienia są składane przez Klienta bezpośrednio poprzez stronę internetową www.hocko.pl
- Warunkiem realizacji zamówienia przez Sklep jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
- Klientem sklepie może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
Płatności
- Sklep akceptuje płatność przelewem bankowym na konto:
ING: 10 1050 1445 1000 0090 6842 9761
Wytwórnia odRzeczy Wojciech Drab
Ul. Kasztanowa 11E
43-140 Lędziny
Zamówienie zostanie anulowane w przypadku nie odnotowania wpłaty w przeciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia.
Realizacja zamówienia
Na czas realizacji zamówienia składa się:
- czas potrzebny na przygotowanie przesyłki przez Sklep (czas, jaki upłynie od momentu wpłynięcia na konto Sklepu zapłaty za zamówienie do chwili przekazania paczki kurierowi) - zwykle 1 dzień roboczy.
- czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - do 48h w dni robocze.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w standardowym czasie z przyczyn niezależnych od Sklepu, Klient zostanie powiadomiony w celu ustalenia dalszego postępowania.
Koszty przesyłki
- Koszty przesyłki ponosi klient i wynoszą one 18 zł brutto dla przesyłek nie większych niż: 80 cm/80 cm/140 cm.
- Dla większych przesyłek koszt transportu ustalany będzie indywidualnie i będzie zależny od gabarytu paczki i wartości zamówienia.
- Klient w miarę mozliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt kurierowi i nie przyjmując towaru sporządzić protokół.
Zwroty i reklamacje
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania wyraźnej przyczyny zwrotu. Jest to możliwe tylko w przypadku gdy produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze zwrotu towaru należy poinformować Sklep drogą mailową: [email protected].
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie zwrotu w ciągu 2 dni od dnia dostarczenia przesyłki do Sklepu. Jeśli wszystkie warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot należności w wysokości ceny odesłanego towaru nastąpi w terminie do 7 dni od daty otrzymania zwracanego towaru, na wskazane przez Nabywcę konto bankowe.
- Koszt odesłania do Sklepu przesyłki reklamowanej, wymienianej lub zwracanej pokrywa Klient. W przypadku zasadnej reklamacji, wymiany wadliwego lub zwrotu wadliwego towaru, Sklep zwraca poniesione przez Klienta koszty przesyłki, po uzgodnieniu z nim szczegółów takiego zwrotu.
- Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.).